Key words: upbringing technologies, moral qualities, formation of moral qualities, theoretical foundations of the problem, physiological foundations of the problem
Xülasə
Gənclər ali məktəblərə gələrkən zəruri mənəvi keyfiyyətlərə yiyələnmiş olurlar. Bu istiqa mətdə onlarla ailədə, uşaq bağçalarında və ümumtəhsil məktəblərində məqsədyönlü, sistemli və fasiləsiz işlər həyata keçirilir. Ali təhsil müəssisələrində pedaqoji kollektivin üzərinə düşən vəzifələrdən biri də tələbələrin mənəvi keyfiyyətlərinin inkişaf etdirilməsi qayğısına qalmaqdır. Bu zaman tərbiyə texnologiyalarından faydalanmaq məsləhət bilinir. Lakin lazımdır ki, prob lemin nəzəri məsələlərini müəllimlər bilsinlər. Pedaqoji əsaslarına, fəlsəfi əsaslarına, psixoloji və fizioloji əsaslarına sahiblənsinlər. Bu məqalədə tərbiyə texnologiyalarla fəaliyyətin fizioloji məsələləri aydınlaşdırılır.