Universitetdə peşə hazırlığı zamanı gənclərin şəxsiyyət böhranları
Cild 24 №3 2025(63) Səh 3-7
İntellektual fəaliyyətin prosessual-dinamik əsasları
Cild 24 №3 2025(63) Səh 8-13
Pedaqogika nəzəriyyəsində təhsilin humanistləşdirilməsi tendensiyaları
Cild 24 №3 2025(63) Səh 14-19
Milli-mənəvi dəyərlərin şagirdlərə aşılanmasının pedaqoji–sosial əsasları
Cild 24 №3 2025(63) Səh 20-25
Biliyin sistemliliyi şagirdin yüksək zehni inkişafının göstəricisidir
Cild 24 №3 2025(63) Səh 26-30
Tərbiyə texnologiyaları ilə fəaliyyətin fizioloji məsələləri
Cild 24 №3 2025(63) Səh 31-35
Ağarəhim Rəhimovun uşaq hekayələrində humanizm ideyalarının inkişafı
Cild 24 №3 2025(63) Səh 36-41
Nümunə kimi milli qəhrəmanlar vətənpərvərlik tərbiyəsi vasitəsi kimi
Cild 24 №3 2025(63) Səh 42-45
Azərbaycan ədəbiyyatında tərbiyə ideyalarının tarixi ənənəsi
Cild 24 №3 2025(63) Səh 46-49
Kiçikyaşlı məktəblilərin şəxsiyyətinin inkişafının nəzəri əsasları
Cild 24 №3 2025(63) Səh 50-54
Ağarəhim Rəhimovun əsərlərində ailə mövzusu və onun müasir dövrlə əlaqəsi
Cild 24 №3 2025(63) Səh 55-58
Məktəbəqədər yaşlı uşaqların yaradıcı təfəkkürü və pedaqoji baxımdan dəyərləndirilməsi
Cild 24 №3 2025(63) Səh 59-62
Müasir dövrdə ibtidai sinifdə öyrənənlərin söz ehtiyyatinin yeniləşdirilməsi və zənginləşdirilməsi yollari
Cild 24 №3 2025(63) Səh 63-66
Kiçikyaşlı məktəblilərdə təsviri sənət məşğələləri vasitəsilə estetik-bədii yaradıcılıq qabiliyyətlərinin inkişaf etdirilməsi yolları
Cild 24 №3 2025(63) Səh 67-70
Ali təhsil müəssisələrində ingilis dilinin mobil tətbiqlər və öyrədici resurslar vasitəsilə tədrisi
Cild 24 №3 2025(63) Səh 71-76
İngilis dilinin tədrisində istifadə edilən interaktiv təlim metodları
Cild 24 №3 2025(63) Səh 77-87
İnteraktiv təlim metodlarının tədris prosesində rolu və təhsilin keyfiyyətinə təsiri
Cild 24 №3 2025(63) Səh 88-93
Sağlam həyat tərzinin elmi təsnifatının paradiqması
Cild 24 №3 2025(63) Səh 94-98
Birinci sinifdə riyaziyyatdan sinifdənxaric məşğələlərin təşkili və məzmunu haqqında
Cild 24 №3 2025(63) Səh 99-104
Süni intellektin təhsildə imkanları və perspektivləri
Cild 24 №3 2025(63) Səh 105-112
Web saytların yaradılması zamanı texnologiyalarından istifadə
Cild 24 №3 2025(63) Səh 113-116
Azərbaycan Respublikasının təhsil sahəsində dövlət siyasəti və xaricdə təhsilin rolu
Cild 24 №3 2025(63) Səh 117-121
Elektron jurnallarda qiymətləndirmə və davamiyyət məlumatlarının saxtalaşdırılmasına qarşı təhlükəsizlik yanaşmaları
Cild 24 №3 2025(63) Səh 122-126
Tarix və coğrafiya müəllimlərinin peşəkar inkişafı və strateji idarəetmə mexanizmləri
Cild 24 №3 2025(63) Səh 127-130
Müəllimin fəlsəfi-psixoloji bilikləri yeni pedaqoji yanaşma kimi
Cild 24 №3 2025(63) Səh 131-134
Yeniyetmələrdə stresin akademik nailiyyətlərə təsiri: psixoloji və pedaqoji baxış
Cild 24 №3 2025(63) Səh 135-138
Məktəbdə yeniyetmələrarası bullinqin psixoloji xüsusiyyətləri
Cild 24 №3 2025(63) Səh 139-144
Qadın obrazının təşəkkülündə dəyərlər sisteminin rolu
Cild 24 №3 2025(63) Səh 145-148
Pedaqoji ünsiyyət zamanı münasibətlərdə yaranan psixoloji çətinliklər
Cild 24 №3 2025(63) Səh 149-152
Yeniyetmə aqressiyasının səbəbləri və xüsusiyyətləri
Cild 24 №3 2025(63) Səh 153157
Ağarəhim Rəhimovun nəsr əsərlərində xalqın sosial mahiyyətinin bədii inikası
Cild 24 №3 2025(63) Səh 158-164
Ağarəhim yaradıcılığında folklor motivləri nümunələri
Cild 24 №3 2025(63) Səh 165-168
Oldos Hakslinin “Yeni cəsur dünya” əsərində texnoloji nəzarətin etik nəticələri
Cild 24 №3 2025(63) Səh 169-174
Akademik yazı zamanı əsas paraqrafların yazılması çətinlikləri
Cild 24 №3 2025(63) Səh 175-182
Süni intellektin aqqlütinativ dil strukturuna təsiri: Azərbaycan dili və ingilis dilinin müqayisəli linqvistik təhlili
Cild 24 №3 2025(63) Səh 183-187
Ağarəhim Rəhimovun yaradıcılığında milli motivlər
Cild 24 №3 2025(63) Səh 188-191
Redaksiya heyəti
Tam nömrə